DobreHaki.pl
  • Znajdź hak holowniczy
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Koszyk - haki holownicze
727 001 104
727 001 105
Strona główna1 » Montaże2 » Montaż haka holowniczego Toyota RAV 4 2006 - samodzielny montaż klienta

Wyszukaj hak

Kontakt

  • DOBREHAKI.PL
    al. M.B. Fatimskiej 16, Tarnów
    NIP: 7441462383
  • E-mail:info@dobrehaki.pl
  • Telefon:727 001 104
    727 001 105
  • Obsługa sklepu dostępna:pn-pt 8:00-17:00 sob 8:00 -13:00

Opinie o sklepie

Opinie o produktach

Montaż haka holowniczego Toyota RAV 4 2006 - samodzielny montaż klienta

Data dodania: 21-10-2019
Do grona naszych samodzielnych montażystów tym razem dołączył Pan Łukasz - w naszym sklepie zakupił hak holowniczy do Toyoty RAV 4 z 2006 roku. Klient wybrał słupski hak holowniczy marki Auto-Hak, który gorąco polecamy właścicielom Toyoty bez koła zapasowego. Cieszymy się tym bardziej, ponieważ postanowił przesłać nam kilka słów na temat samego montażu oraz zdjęcia. Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z naszym montażowym artykułem. Hak O66A doskonale nadaje się do holowania przyczep oraz do transportu rowerów na bagażniku montowanym na kuli haka. 

Kilka słów o Toyocie RAV 4, Toyota RAV4 to jedno z najbardziej popularnych aut w swojej klasie (z taśm produkcyjnych zjechało ponad 4,5 miliona egzemplarzy), jak również jeden z prekursorów wśród tak zwanych samochodów rekreacyjnych z segmentu SUV. Koncepcja zbudowania modelu pojawiła się już w roku 1986. Wprowadzenie RAV4 na rynek pobudziło innych producentów do stworzenia podobnych stylistycznie modeli. Nazwa „RAV4” jest skrótem od „Recreational Active Vehicle with 4 wheel-Drive, to znaczy: „rekreacyjny pojazd z napędem na cztery koła”. Aktualnie oferowana jest czwarta generacja Toyoty RAV4, którą wprowadzono na rynek w roku 2013. Auto dostępne jest również w odmianie o napędzie elektrycznym (RAV4 EV).
 

Montaż haka holowniczego Toyota RAV 4 2006

Klient podzielił się z nami swoimi wrażeniami z montażu haka holowniczego O66A: 

Buduje dom i niezbędne jest mi auto z hakiem holowniczym, aby podczepić przyczepkę. Zanim zdecydowałem się na ofertę Dobre Haki, sporo czytałem i dowiadywałem się w firmach zajmujących się stricte hakami. W mojej okolicy kosz haka wypinanego wraz z instalacją to koszt ponad 1500 zł. Korzystając z pomocy konsultantów Dobre Haki udało mi się dobrać taki hak i instalacje, że wszystko zamontowałem i podłączyłem samodzielnie oszczędzając przy tym polowe kwoty (hak z instalacja kosztował mnie niespełna 750 złotych).

altCo do samego montażu, to z podstawowymi umiejętnościami majsterkowicza, nie stanowi to większego problemu, gdyż nic nie trzeba ciąć ani przerabiać, wszystko pasuje plug & play. Z racji wysokości auta nie trzeba nawet podnośnika ani kanału. Wszystko, począwszy od montażu haka do podłączenia instalacji jest szczegółowo opisane wraz z rysunkami w załączonej instrukcji.
altNa początku, aby był łatwy dostęp, radzę ściągnąć zderzak oraz belkę aluminiowa (nie jest to konieczne, ale jest wtedy łatwiejszy dostęp).
Powściągnięciu zderzaka wszystkie otwory do montażu są bardzo dobrze widoczne a dostęp łatwy. Po przykręceniu mocowań oraz samego haka zabrałem się za instalacje.
altJej montaż polega na podpięcia do gniazda haka, puszczeniu kabli przez otwory w pod zderzakiem przy nadkolach przez istniejące otwory technologiczne i wycięciu wtyczek przy lampach oraz podpięcia odpowiednich wtyczek w instalacji haka (wszystko bardzo czytelnie jest opisane w instrukcji).
altPo podłączeniu wszystkiego założyłem zderzak. Hak bardzo ładnie wykonany. Całość chowa się ładnie pod zderzakiem. Instalacja bardzo dobrze zabezpieczona przed wilgocią. Dodatkowo dostajemy zaślepkę na hak, gdy jest on wypięty, plastikowa czapeczkę na kule haka i etui na sam hak. Cały montaż zajął mi ok 3,5 godziny (łącznie z wypolerowaniem wydechu).


 
Komentarze (0)

Przejdź do strony głównej
Zadzwoń