Hak holowniczy Honda CR-V - montaż haka IMIOLA
Montaż haka holowniczego Hak-Pol Imioła do Honda CR-V to temat dzisiejszego artykułu. Zanim przejdziemy do opisu montażu i modelu haka jaki został zastosowany, przybliżymy na wstępie samą markę naszego opisywanego modelu jakim jest poniższa Honda CR-V.
Hak-Pol Imioła – montaż w Hondzie CR-V
Japoński koncern Honda to jeden z największych przedstawicieli rynku motoryzacyjnego. Produkuje samochody, motocykle, pojazdy wodne i elementy samolotów, maszyny i urządzenia domowe i do ogrodu. Jej założyciel Soichiro Honda mówił, że:
Wartość życia można wyrazić liczbą sytuacji, gdy coś poruszyło Cię do głębi duszy.
Takie motto i idea przyświeca firmie również w XXI w. Korporacja tworzy najnowocześniejsze rozwiązania dla motoryzacji. Wielu jej produkty poruszają i są przedmiotem użytku, ale i ciekawych rozmów oraz rywalizacji sportowej.
W tym artykule chcę opisać montaż haka holowniczego Hak-Pol Imioła do Honda CR-V. Honda CR-V to Compact Recreational Vehicle to samochód sportowo - użytkowy, którego III generacja produkowana od 2006 r. zawitała do naszego warsztatu. Mocne i niezawodne silniki, wysoki standard wyposażenia i układów elektronicznych zapewniają komfortowe podróże.
Hak holowniczy Hak-Pol Imioła H/013
Hak jaki wybrany został do tego samochodu to produkowany przez Hak-Pol Imioła do Honda CR-V model haka o symbolu H/013. Jest to najprostszy model haka holowniczego z kulą odkręcaną na dwie śruby. Warto nadmienić, że w zaczepie zastosowano kulę flanszową, która jest łatwa w wymianie i posiada duże parametry holownicze. Równolegle do montażu haka holowniczego zamontowaliśmy wiązkę elektryczną z modułem.

Montaż haka holowniczego Hak-Pol Imioła do Honda CR-V
Rozpoczynając montaż sprawdziliśmy kompletność haka holowniczego. Hak w swej budowie jest dość skomplikowany, a przynajmniej duży. Posiada obszerne kształtowniki i podkładki, do których przykręcamy belkę haka holowniczego. Aby zamontować ten hak ho samochodu należy otworzyć bagażnik i wyjąć z niego wykładzinę i odkręcić plastikowe panele. Następnie zdjęliśmy tłumik z uchwytu i zdemontowaliśmy uchwyt. W dalszej kolejności do podłużnic włożyliśmy tuleje dystansowe i przykręciliśmy do nich kształtowniki. Do kształtowników przykręcamy belkę haka holowniczego, a do niej kulę odkuwkę. Do uchwytu na kształtowniku zawieszamy tłumik samochodu i hak został zamontowany. Pozostaje założyć zdemontowane elementy i gotowe.
Piękna Honda CR-V odjechała z naszego warsztatu z zamontowanym hakiem holowniczym. Można będzie na nim wozić bagażniki rowerowe, boxy na hak i holować przyczepy. Mamy nadzieje, że hak naszemu klientowi będzie godnie i długo służył ;)
Jeżeli interesuje Cię hak holowniczy do Twojego samochodu - wystarczy, że sprawdzisz nasz bogaty katalog haków holowniczych do twojej marki samochodu, kliknij: https://dobrehaki.pl/haki-holownicze-c-1.html lub zadzwoń do naszego doradcy - dla nas najważniejsze jest bezpieczeństwo - chętnie doradzimy i potowarzyszymy Ci w realizacji zamówienia. Zachęcamy do kontaktu!
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Montaże