DobreHaki.pl
  • Znajdź hak holowniczy
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Koszyk - haki holownicze
727 001 104
727 001 105
Strona główna1 » Zwroty i reklamacje

Wyszukaj hak

Kontakt

  • DOBREHAKI.PL
    al. M.B. Fatimskiej 16, Tarnów
    NIP: 7441462383
  • E-mail:info@dobrehaki.pl
  • Telefon:727 001 104
    727 001 105
  • Obsługa sklepu dostępna:pn-pt 8:00-17:00 sob 8:00 -13:00

Opinie o sklepie

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru - Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000r o ochronie praw konsumentów (Dz. U.2000r Nr 22 poz. 271) w terminie do 10 dni od daty zakupu możesz zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyny.
  • Odsyłany towar musi zawierać oryginalne pudełko, nie może nosić śladów montażu oraz użytkowania oraz nie może być uszkodzony.
  • Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu Paragon/ Fakturę Vat, wypełniony oraz podpisany Formularz Zwrotu
  • Towar powinien być odpowiednio przygotowany do transportu, najlepiej części zapakować w dodatkowe pudełko.
  • Koszt wysyłki towaru zgodnego z opisem pokrywa zwracający, który również odpowiada za zabezpieczenie paczki w transporcie. 
  • Zgłoszenia zwrotów przyjmujemy na bieżąco, o rozpatrzeniu zwrotu informujemy drogą mailową, bądź telefonicznie. 
  • W przypadku wymiany towaru zostanie wystawiona korekta dokumentu sprzedaży.  
  • Sposób zwrotu należności: dokonujemy na rachunek bankowy klienta, który zostanie wskazany w formularzu zwrotu. Sprzedawca dokonuje zwrotu należności w ciągu 14 (czternaście) dni - ale w praktyce robimy to natychmiast po otrzymaniu towaru.
  • Wszelkie zwroty za pobraniem oraz wysyłane na koszt Martec nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia
Pobierz Formularz zwrotu towaru
 
 
Reklamacja towaru - w przypadku gdy zamówiony towar okaże się wadliwy lub zostanie stwierdzona wada podczas użytkowania 
(w okresie trwania gwarancji) należy zgłosić reklamację.
  • Towar wysyłany na reklamację powinien być kompletny, wszystkie elementy który wchodziły w skład zestawu należy również wysłać (urwane śruby montażowe sprężynki). Towar nie musi być zapakowany w oryginalne pudełko.
  • Nie należy podejmować samodzielnie prób naprawy uszkodzonych elementów.
  • Do towaru wysyłanego na reklamację należy dołączyć dowód zakupu, oraz wypełniony i podpisany Protokół Reklamacji
  • Koszt wysyłki reklamowanego towaru w chwili wysyłki pokrywa zwracający, który odpowiada również za zabezpieczenie towaru podczas transportu, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar zostaje odesłany na koszt sprzedającego. 
  • Reklamowany towar zostanie wymieniony na wolny od wad, lub zwrócony zostanie koszt jego zakupu.
  • Reklamacja towaru rozpatrywana jest w ciągu do 14 dni roboczych, od daty przyjęcia części przez Dział reklamacji. O wyniku rozpatrzenia reklamacji informujemy droga telefoniczną lub mailową. 
 
 
Reklamacja uszkodzonej paczki w transporcie - Towar uszkodzony w transporcie, należy odesłać na adres naszej firmy wraz z dowodem zakupu, sporządzonym protokołem szkody wypełnionym w obecności kuriera, prosimy również o opisanie dokładnej przyczyny reklamacji. W przypadku widocznego uszkodzenia paczki, należy wraz z kurierem spisać protokół szkodowy, oraz wysłać oryginał dokumentu wraz z uszkodzonym towarem. Paczka powinna być odesłana w dzień dostawy, koniecznie prosimy również o kontakt telefoniczny z informacją o zaistniałej sytuacji. Jeżeli w przypadkach w/w nie zostanie sporządzony protokół szkody reklamacja takiego towaru jest bezpodstawna, i nie podlega odszkodowaniu. 

Przejdź do strony głównej
Zadzwoń