Hak holowniczy Mercedes Benz W202 C200 2000 r. Krótka relacja z montażu
Do grona naszych samodzielnych montażystów tym razem dołączył Pan Michał - w naszym sklepie zakupił hak holowniczy do Mercedesa Benz W202 C200 2000 r.. Klient wybrał słupski hak holowniczy marki Auto-Hak, który gorąco polecamy. Cieszymy się tym bardziej, ponieważ postanowił przesłać nam kilka słów na temat samego montażu oraz zdjęcia. Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z naszym montażowym artykułem. Hak M-111 doskonale nadaje się do holowania przyczep oraz do transportu rowerów na bagażniku montowanym na kuli haka.
Mercedes Benz W202 C200 2000 r. - zobacz, jak samodzielnie zamontować hak holowniczy
Kilka słów o Mercedesie Benz W202 C200, samochód który zapoczątkował rodzinę Klasy C był oznaczony symbolem W202. Produkowany był w latach 1993-2000, zastępując w katalogu producenta udanego i popularnego Mercedesa W201 (znanego też jako 190). Przyrównując do poprzednika, pierwsza generacja Mercedesa Klasy C charakteryzowała się opływowymi, bardziej proporcjonalnymi kształtami, a także smuklejszą sylwetką. Pierwszej modernizacji modelu dokonano roku 1995. Drugą modernizację Klasa C przeszła dwa lata później. Zmieniono osłonę chłodnicy i zderzaki, klosze tylnych lamp zostały przyciemnione i dodano bogatsze wyposażenie.
Montaż haka holowniczego Mercedes Benz W202 C200 2000 r.
System kuli haka M-111 to odkręcana kula typu łabędzia szyja, którą można łatwo zdemontować za pomocą czterech śrub przykręcanych od spodu uchwytu. Zgodnie z wytycznymi producenta samochodu maksymalna masa holowanej przyczepy dla haka M-111 to 1700 kg , a nacisk pionowy na kulę haka to 75 kg. Montaż haka holowniczego Steinhof M-111 wymaga demontażu zderzaka. Podcięcie zderzaka w Mercedes W202 nie musi być wykonane. Wraz z hakiem otrzymasz szczegółową instrukcję montażu.
RELACJA NASZEGO KLIENTA:
Montaż haka przebiegał bez większych problemów, wszystkie otwory montażowe wykonywałem zgodnie z instrukcją montażu dostarczoną do produktu. Dopiero podczas skręcania konstrukcji haka do nadwozia auta pojawił się problem w postaci, iż zabrakło miejsca przy wydechu. W mojej wersji auta jest końcówka wydechu jest podwójna w części końcowej tłumika i ta końcówka bliższa od strony mocowania haka delikatnie kolidowała, czyli mocowanie haka od strony zderzaka opierało się o wydech.
Z sytuacji wybrnąłem stosując podkładki przy mocowaniu wydechu do nadwozia. Wszystkie połączenia śrubowe nadwozia z hakiem skręciłem zgodnie z momentem dokręcenia zalecanym przez producenta (Nm). Montaż wiązki był banalny, ponieważ wiązka dedykowana do auta i moja rola wymagała podłączenia do tylnych lamp kostek, dokręcenia masy do nadwozia i stałego napięcia od akumulatora, oczywiście podłączenie modułu. Auto przeszło badanie techniczne i hak jest wbity w dowód rejestracyjny.
Jeżeli interesuje Cię hak holowniczy do Twojego samochodu - wystarczy, że sprawdzisz nasz bogaty katalog haków holowniczych do twojej marki samochodu, kliknij: https://dobrehaki.pl/haki-holownicze-c-1.html lub zadzwoń do naszego doradcy - dla nas najważniejsze jest bezpieczeństwo - chętnie doradzimy i potowarzyszymy Ci w realizacji zamówienia. Zachęcamy do kontaktu!
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Montaże