Historia naszego klienta, czyli na co uważać w trakcie zakupów w internecie.
Data dodania: 27-09-2018
Zadzwoniłem, czy wysyłka została wysłana, usłyszałem - tak. Poprosiłem, więc o nr listu przewozowego. Dostałem go sms-em po godzinie. Znów telefon i pytam, czy przesyłkę dostarczy św. Mikołaj, czy też bardziej przyziemna firma. Kiedy usłyszałem, że DPD, sprawdziłem na stronie, że paczka dopiero co została zgłoszona w systemie DPD i leży w sklepie. Znów telefon do sklepu i pytam, dlaczego robią ze mnie idiotę zamiast powiedzieć, że np. zapomnieli. Rozmowa bardzo nie leżała (już właścicielowi), no i usłyszałem: "nie dzwoń do mnie więcej, śmieciu..".
Przypomniały mi się słowa Pana Darka z DobreHaki.pl ostrzegające o tym sklepie, wiec kolejnym krokiem był telefon do Was, zamówienie droższej Sieny 3, a kilka dni później platforma trafiła do moich rąk. No i podziękowania za ostrzeżenie - nie straciłem 650 zł.
Pozdrawiam, Piotr.
Zaufany dostawca i wysoka jakość obsługi klienta to sukces udanych zakupów
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Poradniki
Historia naszego klienta, czyli na co uważać w trakcie zakupów w internecie.
Coraz częściej spotykamy się z historiami Naszych klientów, którzy zostali poszkodowani w wyniku nieuczciwych praktyk sprzedawców w internecie. Tym razem napisał do Nas jeden z Klientów, Pan Piotr, o tym jak został potraktowany przez jedną firmę z Sopotu, a także o tym, jak dzięki jednemu z naszych czujnych sprzedawców uratował swoje pieniądze. Warto przeczytać poniższy list, który zdecydowaliśmy się opublikować w przestrodze dla Waszych kolejnych zakupów w internecie - warto postawić na solidne i sprawdzone firmy oraz rozwiązania.
Witam, oto moja, skrócona znacznie, historia.
Od dawna nosiłem się z zamiarem zakupu haka holowniczego do mojej Laguny oraz platformy rowerowej na ten hak. Niestety zakup poprzez Internet wiąże się z nerwami, bo przecież prawie każdy sprzedawca to znawca mądrzejszy od wszystkich. Znalazłem wiec w sieci Waszą firmę i zadzwoniłem. Odebrał Pan Darek (chyba dobrze zapamiętałem). Po dwóch minutach rozmowy wiedziałam, że trafiłem na bratnią duszę, która w sposób grzeczny, przystępny i z humorem doradziła mi czego mi potrzeba. Cała rozmowa przebiegła w sposób bardzo sympatyczny, a po dwóch dniach hak miałem w domu.
Ponieważ nie posiadam dwóch lewych rączek, do montażu zabrałem się osobiście.
Ponieważ nie posiadam dwóch lewych rączek, do montażu zabrałem się osobiście.
Filozofii żadnej nie ma, bo samochód posiada otwory technologiczne przygotowane pod hak, a sama instrukcja jest jasna i przejrzysta.
Z odpowiednim momentem dokręciłem, zabezpieczone klejem do gwintu, nakrętki śrub blach bocznych i zacząłem przykręcać belkę poprzeczną. I tu niestety spotkała mnie niespodzianka - w belce tej znajdują się nagwintowane otwory na śruby. Niestety otwory te były nagwintowane w taki sposób, ze śruby można było wkręcić tylko do połowy - ot, masowa, maszynowa produkcja. Garaż mam dobrze wyposażony więc w kilka minut gwint został poprawiony. Skręciłem całość, a pół godziny później skończyłem elektrykę. Po kolejnej godzinie uzyskałem odpowiedni wpis od diagnosty. Na drugi dzień miałem już trzecią tablicę rejestracyjną i wpis w dowodzie rejestracyjnym za niecałe 150 zł.
Dołączam kilka zdjęć z montażu haka holowniczego:
Teraz należało przymierzyć się do zakupu platformy na 3 rowery.
Z odpowiednim momentem dokręciłem, zabezpieczone klejem do gwintu, nakrętki śrub blach bocznych i zacząłem przykręcać belkę poprzeczną. I tu niestety spotkała mnie niespodzianka - w belce tej znajdują się nagwintowane otwory na śruby. Niestety otwory te były nagwintowane w taki sposób, ze śruby można było wkręcić tylko do połowy - ot, masowa, maszynowa produkcja. Garaż mam dobrze wyposażony więc w kilka minut gwint został poprawiony. Skręciłem całość, a pół godziny później skończyłem elektrykę. Po kolejnej godzinie uzyskałem odpowiedni wpis od diagnosty. Na drugi dzień miałem już trzecią tablicę rejestracyjną i wpis w dowodzie rejestracyjnym za niecałe 150 zł.
Dołączam kilka zdjęć z montażu haka holowniczego:
Teraz należało przymierzyć się do zakupu platformy na 3 rowery.
Ponieważ oprócz haka, kupiłem 3 rowery, zależało mi na tym, aby zdobyć platformą możliwie najtaniej. Niestety firma z Sopotu przebiła Was ceną, postanowiłem wiec tam kupić Sienę 3. Wysłałem Wam namiary na stronę sklepu z Sopotu, a w zamian usłyszałem ostrzeżenie, że ta cena jest podejrzanie niska. Zadzwoniłem więc, dopytałem o szczegóły, upewniłem się co do towaru i zamówiłem go. Mój niepokój wzbudził dziwny sposób rozmowy za mną. Nie wiem jak to określić, ale wypadałoby spytać "co pan dziś wąchał"... Na wstępie ktoś przedstawił się jako "ekspert" i w zasadzie wszystko byłoby ok, gdyby nie nalegał na przedpłatę. Zadzwonił nawet godzinę później pytając jaka cena by mi odpowiadała - odpowiedziałem, że 600 PLN, po czym usłyszałem, że on nie udziela zniżek. Spytałem więc po co w takim razie zadaje to pytanie i usłyszałem, że dobrze będzie jak zrobię przedpłatę. Zapaliła mi się czerwona lampka i odpowiedziałem NIE!
Zadzwoniłem, czy wysyłka została wysłana, usłyszałem - tak. Poprosiłem, więc o nr listu przewozowego. Dostałem go sms-em po godzinie. Znów telefon i pytam, czy przesyłkę dostarczy św. Mikołaj, czy też bardziej przyziemna firma. Kiedy usłyszałem, że DPD, sprawdziłem na stronie, że paczka dopiero co została zgłoszona w systemie DPD i leży w sklepie. Znów telefon do sklepu i pytam, dlaczego robią ze mnie idiotę zamiast powiedzieć, że np. zapomnieli. Rozmowa bardzo nie leżała (już właścicielowi), no i usłyszałem: "nie dzwoń do mnie więcej, śmieciu..".
Przypomniały mi się słowa Pana Darka z DobreHaki.pl ostrzegające o tym sklepie, wiec kolejnym krokiem był telefon do Was, zamówienie droższej Sieny 3, a kilka dni później platforma trafiła do moich rąk. No i podziękowania za ostrzeżenie - nie straciłem 650 zł.
Pozdrawiam, Piotr.
Zaufany dostawca i wysoka jakość obsługi klienta to sukces udanych zakupów
Historia Naszego klienta pokazuje, że zdecydowanie robiąc zakupy w internecie - trzeba być ostrożnym, zachowanie sprzedawcy w naszej ocenie było karygodne i niestosowne. Team DobreHaki.pl to zaufany i solidny doradca przy zakupie haków holowniczych oraz bagażników rowerowych. Jesteśmy otwarci na Wasze potrzeby i proaktywnie staramy się obsługiwać Wasze zapytania. Robiąc zakupy w internecie należy stawiać na zaufanych dostawców, a energia sprzedawców i wiarygodność to pierwszy krok do decyzji zakupowej.
Zapraszamy do zakupów w sklepie DobreHaki.pl!
Zapraszamy do zakupów w sklepie DobreHaki.pl!
Komentarze (0)
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Poradniki