Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Poradniki » Historia naszego klienta, czyli na co uważać w trakcie zakupów w internecie.
  • DOBREHAKI.PL
    al. M.B. Fatimskiej 16
    33-100 Tarnów
    NIP: 8733276311
  • E-mail:info@dobrehaki.pl
  • Telefon:14 689 1105
  • Obsługa sklepu dostępna:pn-pt 8:00-17:00 sob 8:00 -13:00

Historia naszego klienta, czyli na co uważać w trakcie zakupów w internecie.

Data dodania: 27-09-2018

Historia naszego klienta, czyli na co uważać w trakcie zakupów w internecie.

Coraz częściej spotykamy się z historiami Naszych klientów, którzy zostali poszkodowani w wyniku nieuczciwych praktyk sprzedawców w internecie. Tym razem napisał do Nas jeden z Klientów, Pan Piotr, o tym jak został potraktowany przez jedną firmę z Sopotu, a także o tym, jak dzięki jednemu z naszych czujnych sprzedawców uratował swoje pieniądze. Warto przeczytać poniższy list, który zdecydowaliśmy się opublikować w przestrodze dla Waszych kolejnych zakupów w internecie - warto postawić na solidne i sprawdzone firmy oraz rozwiązania. 
 

Witam, oto moja, skrócona znacznie, historia.

Od dawna nosiłem się z zamiarem zakupu haka holowniczego do mojej Laguny oraz platformy rowerowej na ten hak. Niestety zakup poprzez Internet wiąże się z nerwami, bo przecież prawie każdy sprzedawca to znawca mądrzejszy od wszystkich. Znalazłem wiec w sieci Waszą firmę i zadzwoniłem. Odebrał Pan Darek (chyba dobrze zapamiętałem). Po dwóch minutach rozmowy wiedziałam, że trafiłem na bratnią duszę, która w sposób grzeczny, przystępny i z humorem doradziła mi czego mi potrzeba. Cała rozmowa przebiegła w sposób bardzo sympatyczny, a po dwóch dniach hak miałem w domu.

Ponieważ nie posiadam dwóch lewych rączek, do montażu zabrałem się osobiście.
Filozofii żadnej nie ma, bo samochód posiada otwory technologiczne przygotowane pod hak, a sama instrukcja jest jasna i przejrzysta.
Z odpowiednim momentem dokręciłem, zabezpieczone klejem do gwintu, nakrętki śrub blach bocznych i zacząłem przykręcać belkę poprzeczną. I tu niestety spotkała mnie niespodzianka - w belce tej znajdują się nagwintowane otwory na śruby. Niestety otwory te były nagwintowane w taki sposób, ze śruby można było wkręcić tylko do połowy - ot, masowa, maszynowa produkcja. Garaż mam dobrze wyposażony więc w kilka minut gwint został poprawiony. Skręciłem całość, a pół godziny później skończyłem elektrykę. Po kolejnej godzinie uzyskałem odpowiedni wpis od diagnosty. Na drugi dzień miałem już trzecią tablicę rejestracyjną i wpis w dowodzie rejestracyjnym za niecałe 150 zł. 

Dołączam kilka zdjęć z montażu haka holowniczego: 

alt
alt
alt
alt

Teraz należało przymierzyć się do zakupu platformy na 3 rowery.
Ponieważ oprócz haka,  kupiłem 3 rowery, zależało mi na tym, aby zdobyć platformą możliwie najtaniej. Niestety firma z Sopotu przebiła Was ceną, postanowiłem wiec tam kupić Sienę 3. Wysłałem Wam namiary na stronę sklepu z Sopotu, a w zamian usłyszałem ostrzeżenie, że ta cena jest podejrzanie niska. Zadzwoniłem więc, dopytałem o szczegóły, upewniłem się co do towaru i zamówiłem go. Mój niepokój wzbudził dziwny sposób rozmowy za mną. Nie wiem jak to określić, ale wypadałoby spytać "co pan dziś wąchał"... Na wstępie ktoś przedstawił się jako "ekspert" i w zasadzie wszystko byłoby ok, gdyby nie nalegał na przedpłatę. Zadzwonił nawet godzinę później pytając jaka cena by mi odpowiadała - odpowiedziałem, że 600 PLN, po czym usłyszałem, że on nie udziela zniżek. Spytałem więc po co w takim razie zadaje to pytanie i usłyszałem, że dobrze będzie jak zrobię przedpłatę. Zapaliła mi się czerwona lampka i odpowiedziałem NIE!

Zadzwoniłem, czy wysyłka została wysłana, usłyszałem - tak. Poprosiłem, więc o nr listu przewozowego. Dostałem go sms-em po godzinie. Znów telefon i pytam, czy przesyłkę dostarczy św. Mikołaj, czy też bardziej przyziemna firma. Kiedy usłyszałem, że DPD, sprawdziłem na stronie, że paczka dopiero co została zgłoszona w systemie DPD i leży w sklepie. Znów telefon do sklepu i pytam, dlaczego robią ze mnie idiotę zamiast powiedzieć, że np. zapomnieli. Rozmowa bardzo nie leżała (już właścicielowi), no i usłyszałem: "nie dzwoń do mnie więcej, śmieciu..".

Przypomniały mi się słowa Pana Darka z DobreHaki.pl ostrzegające o tym sklepie, wiec kolejnym krokiem był telefon do Was, zamówienie droższej Sieny 3, a kilka dni później platforma trafiła do moich rąk. No i podziękowania za ostrzeżenie - nie straciłem 650 zł.
Pozdrawiam, Piotr. 


Zaufany dostawca i wysoka jakość obsługi klienta to sukces udanych zakupów 
Historia Naszego klienta pokazuje, że zdecydowanie robiąc zakupy w internecie - trzeba być ostrożnym, zachowanie sprzedawcy w naszej ocenie było karygodne i niestosowne. Team DobreHaki.pl to zaufany i solidny doradca przy zakupie haków holowniczych oraz bagażników rowerowych. Jesteśmy otwarci na Wasze potrzeby i proaktywnie staramy się obsługiwać Wasze zapytania. Robiąc zakupy w internecie należy stawiać na zaufanych dostawców, a energia sprzedawców i wiarygodność to pierwszy krok do decyzji zakupowej. 
Zapraszamy do zakupów w sklepie DobreHaki.pl! 
Komentarze (0)

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Poradniki