Platforma PRO-USER Diamant I - idealny sposób na transport jednego roweru
Nie potrzebujesz dużej platformy rowerowej? Szukasz sposobu na łatwy i bezproblemowy transport jednego roweru? Jeśli tak, to właśnie znalazłeś idealny bagażnik dla siebie! Wybierając Pro-User Diamant I będziesz mógł zabrać swój rower gdzie tylko zechcesz i nie przepłacisz!
Lekki, łatwy w montażu, a do tego o dużej ładowności - aż 30 kg!
Bagażnik PROUSER Diamant I to brat jednego z najpopularniejszych modeli bagażników w Holandii, jakim jest PROUSER Diamant. Został on niejednokrotnie nagradzany i doceniły go tysiące miłośników jednośladów. Siedmiokrotnie uzyskał miano najlepszego stosunku jakości do ceny.
Ale przecież nie każdy potrzebuje dużego bagażnika, którego możliwości nie wykorzysta, a jego wielkość będzie stanowiła jedynie minus. Dla takich osób powstała mniejsza wersja kultowego Diamanta, która pozytywnie zaskakuje swoją przemyślaną kontrukcją i zdecydowanie jest warta uwagi!
Bagażnik na jeden rower PROUSER Diamant I jest uniwersalny i solidny, a na drodze gwarantuje bezpieczeństwo
- Pasuje do prawie wszystkich haków holowniczych, rowerów (także elektrycznych) i rozmiarów kół.
- Niezwykle łatwe i szybkie mocowanie na haku holowniczym dzięki opatentowanemu szybkozłączu.
- Rowery są mocowane w szerokich, stabilnych aluminiowych podporach na koła.
- Elastyczne, zamykane i zdejmowane uchwyty ramy
- Oświetlenie za pomocą kombinowanej wtyczki 7- i 13-pinowej (Jaeger).
- Bagażnik rowerowy można zablokować za pomocą zamka na szybkozłączu.
- W komplecie światło przeciwmgielne i oświetlenie do jazdy tyłem (działa tylko z wtyczką 13-pinową)
- Posiada europejskie zezwolenie wydane przez RDW.
Dodatkowo dostępna jest rampa najazdowa, dzięki której można jeszcze łatwiej wprowadzić rower na bagażnik.
Maksymalnie łatwy i szybki montaż - chluba bagażników Pro-User
Montaż bagażnika Pro-User Diamant na haku holowniczym jest błyskawiczny dzięki opatentowanemu szybkozłączu. Dodatkową cechą ułatwiającą cały proces jest waga bagażnika, która wynosi jedynie 9,5 kg. To sprawia, że z łatwością umieścisz bagażnik na kuli, nawet za pomocą tylko jednej ręki. Potem należy użyć dźwigni, przekręcić kluczyk, by nikt poza Tobą nie mógł zdjąć bagażnika z kuli i.. gotowe! Tak, to tyle.
Ten łatwy i pewny system montażu, możliwy dzięki opatentowanemu szybkozłączu jest ogromnym plusem bagażników od holenderskiego producenta Pro-User.
Bezproblemowe przechowywanie bagażnika PROUSER Diamant I
Bagażnik Pro-User Diamant I nie zajmie wiele miejsca w Twoim garażu. Z łatwością złożysz jego ramę w kształcie litery "U" i znacznie zmniejszysz jego wymiary.
Wystarczy tylko przekręcić gałki i złożyć ramę.
Zabezpieczenia i innowacje ukryte w detalach bagażnika na jeden rower Pro-User Diamant I
Ramię służące do mocowania roweru na bagażniku Pro-User Diamant I, wyposażone jest w dwa bardzo praktyczne zabezpieczenia chroniące zamontowane rower przed potencjalną kradzieżą.
Ogromną zaletą paska, który obejmuje ramę roweru, jest nie tylko jego uniwersalność i możliwość dostosowania go do ram różnej grubości, ale także materiał, z którego jest wykonany. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że jest całkowicie plastikowe, ale nic bardziej mylnego - w jego wnętrzu, na całej długości, kryje się metalowa blaszka, która znacząco utrudnia przecięcie lub rozerwanie paska i kradzież roweru.
Kolejnym, powszechnie znanym i cenionym zabezpieczeniem antykradzieżowym, zastosowanym we wsporniku mocującym rowery, jest zamek, który uniemożliwia zdjęcie pasków z ramy roweru bez użycia odpowiedniego klucza
Szereg zabezpieczeń obecnych w bagażniku Pro-User Diamant I dowodzi, że to produkt wart swojej ceny i Twojego zaufania.
DANE TECHNICZNE BAGAŻNIKA PROUSER DIAMANT I
MAKSYMALNA LICZBA ROWERÓW
1
MOŻLIWOŚĆ UCHYLENIA BAGAŻNIKA Z ROWERAMI
NIE
MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA
TAK, ale tylko wspornika
MOCOWANIE ROWERÓW
blokada i zdejmowane uchwyty ramy
MASA WŁASNA BAGAŻNIKA
9,5 kg
MAKSYMALNA ŁADOWNOŚĆ
30 kg
ŚREDNICA RAMY ROWERU
22-75 mm
MAKSYMALNY ODSTĘP MIĘDZY KOŁAMI ROWERU
1250 mm
MAKSYMALNA SZEROKOŚĆ OPONY
60 mm
ODSTĘP MIĘDZY SZYNAMI DO MONTAŻU KÓŁ
NIE DOTYCZY
ROZMIAR PO ZŁOŻENIU
120 x 15 x 54 cm
Bagażnik rowerowy na hak
UWAGI OGÓLNE - dotyczy platform na rowery
1. Przed użyciem produktu należy dokładnie przeczytać i przestrzegać instrukcji, a następnie zachować ją w bezpiecznym miejscu do wykorzystania w przyszłości. Sprawdź listę części po otwarciu opakowania. Upewnij się, że wszystkie części są w pełni zamontowane zgodnie z instrukcją przed zamontowaniem go na swoim samochodzie.
2. Użytkownik jest odpowiedzialny za montaż i instalację tego produktu, a producent zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności wynikającej z niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu.
3. Nieprawidłowy montaż tego uchwytu rowerowego i/lub rowerów może spowodować uszkodzenie pojazdu i/lub rowerów, a także obrażenia ciała.
4. Nie należy używać tego produktu do celów innych niż te, do których został zaprojektowany. Nie wolno modyfikować żadnych elementów produktu. Zdejmij bagażnik, jeśli nie jest używany.
5. Nie używaj bagażnika do przewozu większej liczby rowerów niż zalecana. Waga każdego roweru nie może przekraczać podanej w specyfikacji dla danego modelu bagażnika.
6. Pasuje do kul holowniczych IS 50 mm. Zawsze należy sprawdzić ograniczenie masy systemu holowniczego i nigdy go nie przeciążać.
7. Nie montować uchwytu rowerowego na przyczepach, kamperach lub samochodach kempingowych.
8. Ten bagażnik rowerowy nie jest przeznaczony do przewozu rowerów typu tandem ani rowerów leżących.
9. Nie należy przewozić rowerów z zamocowanymi fotelikami dziecięcymi, sakwami, osłonami kół, pełnymi osłonami roweru lub silnikami.
BEZPIECZNE I PRAWIDŁOWE UŻYTKOWANIE
1. Przed zamontowaniem bagażnika należy upewnić się, że powierzchnia kuli holowniczej jest całkowicie czysta.
2. Do mocowania rowerów do bagażnika należy zawsze używać taśmy zabezpieczającej.
3. Sprawdź, czy odległość od rury wydechowej do opon rowerowych jest bezpieczna dla rowerów lub pasów bagażnika. Ciepło spalin może uszkodzić rower lub uchwyty rowerowe.
4. Jeśli pojazd jest wyposażony w system automatycznego otwierania klapy tylnej, podczas korzystania z uchwytu rowerowego należy wyłączyć tę funkcję i otwierać klapę tylną ręcznie.
5. Podczas załadunku rowerów należy usunąć z nich wszystkie luźne części i akcesoria (uchwyty narzędziowe, uchwyty dziecięce, pompkę itp.).
6. Największy/najcięższy rower należy zawsze ustawiać w pierwszej kolejności i najbliżej samochodu, a następnie ustawiać mniejsze rowery.
7. Użytkownik jest odpowiedzialny za okresowe sprawdzanie, czy wszystkie elementy mocujące, paski, pokrętła, piasty są dobrze dokręcone ze względów bezpieczeństwa.
8. Może być konieczne zastosowanie dodatkowych zabezpieczeń, aby chronić rowery i tylną klapę przed zarysowaniem.
9. Nie należy otwierać bramy z rowerami zamontowanymi na bagażniku.
10. Zamki zastosowane w tym bagażnikach nie zabezpieczają przed kradzieżą w 100%. Mają za zadanie zniechęcić do kradzieży, natomiast nie gwarantują bezpieczeństwa.
BEZPIECZEŃSTWO NA DRODZE
1. Przed wyjazdem należy sprawdzić, czy tablica świetlna bagażnika jest sprawna.
2. Bagażnik rowerowy zwiększa długość pojazdu, a rowery mogą zwiększyć jego szerokość i wysokość. Należy o tym pamiętać przy przejeżdżaniu przez wąskie lub mało uczęszczane miejsca oraz przy cofaniu. Ładunki przekraczające podane wymiary muszą być mimo to zgodne z obowiązującymi przepisami i odpowiednio zamocowane.
3. Obciążenie bagażnika i rowerów ma wpływ na prowadzenie pojazdu. Nie przekraczać dozwolonej prędkości i nie jechać szybciej niż 120km/h (75 mph).
4. Powoli przejeżdżaj przez nierówności. Przestrzegaj ograniczenia prędkości i dostosuj prędkość do warunków na drodze.
5. Bezmyślna, szybka jazda w terenie nie jest zalecana i może doprowadzić do uszkodzenia pojazdu, zaczepu haka, uchwytu rowerowego lub rowerów.
6. W przypadku najechania na wyboje lub dziury w drodze należy zatrzymać pojazd i sprawdzić rowery oraz bagażnik. W razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości należy zdjąć
rowery i nie używać uchwytu rowerowego.
7. Zwróć uwagę na zachowanie bezpiecznego odstępu między rowerami a podłożem, zwłaszcza przy wjeżdżaniu na podjazd.
KONSERWACJA UCHWYTU ROWEROWEGO
1. Okresowo kontrolować produkt pod kątem oznak zużycia, korozji i zmęczenia.
2. Nie używaj uchwytu z uszkodzonymi częściami, skontaktuj się ze sprzedawcą w celu ich wymiany przed ponownym użyciem.
3. Zdejmij produkt przed wjazdem do automatycznej myjni samochodowej.
4. Aby utrzymać produkt w jak najlepszym stanie, zaleca się usunięcie go z samochodu, gdy nie jest używany. Należy pamiętać, że produkt ten nie został zaprojektowany tak, aby był
odporny na ekstremalne warunki pogodowe, zwłaszcza na powietrze nad morzem.
5. Nasmaruj śruby, aby uniknąć korozji.