Dostępność: Zapytaj sprzedawcę
Koszt wysyłki: od 0 zł
Kod producenta: PRO-S30007
Stan magazynu A:
Stan magazynu B:
Kod EAN: 8717809300072
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: 3 lata
Waga: 17,00 kg
Ilość rowerów: na 2 rowery
Ten bagażnik to słynny na holenderskim rynku SX2, ale z małą, lecz bardzo istotną zmianą - w nowej wersji został wyposażony w paski przy wysięgnikach zamiast łapek! Jeśli posiadasz rower z nietypową ramą, ten bagażnik rowerowy jest dla Ciebie!
Podczas projektowania tego modelu odrzucono wszelkie kompromisy i pośrednie rozwiązania. To bagażnik z segmentu Premium, który przeniesie Twoje wycieczki rowerowe na wyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa.
Spinder SX2 bazowo jest przeznaczony do transportu dwóch rowerów. Jednak jego konstrukcja jest zaprojektowana w taki sposób, by móc rozbudować ją o dodatkowe, trzecie stanowisko rowerowe.
Ładowność wynosząca aż 60 kg i szereg innych dostosowań sprawiają, że bez obaw możesz przewozić na nim nawet ciężkie rowery elektryczne.
Paski przy wysięgnikach zamiast sztywnych łapek sprawiają, że Spinder SX2 jest bardzo uniwersalny. Jeśli posiadasz rower z nietypową ramą, ten bagażnik rowerowy jest dla Ciebie! Paski sprawiają, że zaciski pasują do wszystkich ram rowerowych do 30 cm obwodu.
Ponadto bagażnik jest odchylany, składany, wyposażony w szybkozłącze z możliwością blokady i wiele innych zalet oraz innowacyjnych rozwiązań, które pozytywnie Cię zaskoczą.
Uchwyt rowerowy Spinder SX2 jest idealnym rozwiązaniem na rowerową wycieczkę. Specjalne mocowanie sztycy podsiodłowej zapobiega naprężeniom ramy, umożliwiając bezpieczny transport zarówno karbonowego roweru szosowego jak i ciężkiego roweru górskiego.
Opatentowane szybkozłącze umożliwia łatwy i szybki montaż bagażnika na haku holowniczym. Możesz zapomnieć o jakichkolwiek narzędziach i głowieniu się nad skręcaniem części. Z prawidłowym i szybkim zamontowaniem tego bagażnika na haku poradzi sobie każdy amator.
Co równie istotne, platforma waży jedynie 17 kg, dlatego większość osób radzi sobie jej montażem samodzielnie.
Większość osób nie używa na co dzień bagażnika rowerowego, dlatego na uwagę zasługuje również funkcja składania bagażnika, która ułatwia jego przechowywanie. Bagażnik w łatwy sposób składa się w niewielką kostkę,
Dodatkowo można zabezpieczyć go dedykowanym pokrowcem (do zamówienia osobno - znajdziesz go w zakładce Akcesoria), który uchroni go przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych, a bagażnik dłużej będzie wyglądał jak nowy.
Przy projektowaniu platformy rowerowej Spinder SX2pomyślano również o bezpieczeństwie w czasie jazdy - bagażnik jest wyposażony w standardowe światła wymagane przez prawo, światła cofania i tylne światła przeciwmgielne. Dzięki temu idealnie nadaje się do użytku w kraju i za granicą, ponieważ w wielu państwach światła przeciwmgielne są obowiązkowe.
Ramię służące do mocowania rowerów na bagażniku Spinder SX2, wyposażone jest w dwa bardzo praktyczne zabezpieczenia chroniące zamontowane rowery przed potencjalną kradzieżą.
Ogromną zaletą pasków, które obejmują ramę roweru, jest nie tylko ich uniwersalność i możliwość dostosowania ich do ram różnej grubości, ale także materiał, z którego są wykonane. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że są całkowicie plastikowe, ale nic bardziej mylnego - w ich wnętrzu, na całej długości, kryje się metalowa blaszka, która znacząco utrudnia przecięcie lub rozerwanie paska i kradzież roweru.
Kolejnym, powszechnie znanym i cenionym zabezpieczeniem antykradzieżowym, zastosowanym we wsporniku mocującym rowery, jest zamek, który uniemożliwia zdjęcie pasków z ramy roweru bez użycia odpowiedniego klucza
Szereg zabezpieczeń obecnych w tym innowacyjnym bagażniku Spinder SX2 dowodzi, że to produkt wart swojej ceny i Twojego zaufania.
Bagażnik rowerowy jest przeznaczony do przewozu dwóch lub trzech rowerów (z adapterem na trzeci rower). Przed montażem rowerów należy sprawdzić maksymalne dopuszczalne obciążenie kuli. Można je znaleźć na tabliczce znamionowej haka holowniczego samochodu (w większości samochodów wynosi ono wynosi 75 kg). Całkowita masa uchwytu rowerowego z rowerami nie może przekraczać maksymalnego dopuszczalnego obciążenia kuli haka holowniczego.
Ponad trzydzieści lat temu, Spinder zrewolucjonizował rynek wprowadzając jeden z pierwszych bagażników rowerowych na hak. Holenderska marka, znana z doskonałego rzemiosła metalurgicznego i nowatorskiego wzornictwa, stworzyła na życzenie klienta niezwykle mocny bagażnik rowerowy do montowania na haku. Dziś, po przejęciu przez Tradekar Benelux BV w 2013 roku, Spinder nie tylko utrzymuje swoją pozycję lidera w dziedzinie bagażników rowerowych w Holandii i całej Europie, ale także kontynuuje swoją misję we wprowadzaniu na rynek innowacji i doskonałości w przystępnych cenach. Z przejęciem Spinder przez Tradekar Benelux BV, marka ta zyskała nowe możliwości rozwoju i produkcji. Tradekar, wykorzystując swoje doświadczenie, skupił się na ulepszaniu i rozwijaniu bagażników rowerowych Spinder. Od 2014 roku, z nową energią kontynuowana jest produkcja dwóch flagowych modeli bagażników – Spinder, które dzięki udoskonaleniom i opatentowanemu szybkozłączu, ustanawiają nowe standardy w łatwości montażu i bezpieczeństwie podczas transportu rowerów. Modele TX2, SC2, czy Xplorer+ symbolizują profesjonalizm i holenderską jakość. Stworzone z myślą o miłośnikach rowerów, którzy cenią sobie bezpieczeństwo i wygodę transportu swoich jednośladów, są idealnym rozwiązaniem dla osób chcących cieszyć się wolnością jazdy na rowerze w mieście, na łonie natury, podczas wakacji czy w dowolnym innym miejscu.
Doskonały produkt, niezwykle prosty w instalacji, solidnie trzyma rowery, wysokiej jakości materiały z których jest wykonany.
Super bagażnik , 5 minut po otwarciu pudełka z nowym bagażnikiem rowery stały już pewnie zamontowane na nim. Następny załadunek już znacznie szybciej , bo już mamy gotowe ustawienia rozstawu kół ,no i już wiemy jak mają stać. Po dojechaniu do celu z rowerami rozładunek rowerów , demontaż bagażnika , złożenie go i schowanie do bagażnika samochodu to dosłownie moment. Sam transport rowerów na tym bagażniku nie przysparza stresu i ciągłej obserwacji w lusterku wstecznym.
Wszystko w porządku, ekspresowa dostawa, funkcjonalność zgodna z opisem. Testowane na elektryku 23kg o nietypowej ramię, nie widzę minusów.
Lepszy od tych reklamowanych
Produkt bardzo dobrej jakości ,bardzo łatwy w obsłudze ,załadunek 2 ciężkich e-bike ,nie stanowi problemu. Dzięki szerokiemu rostawieniu rynien nie ma problemu z ustawianiem pedałów (żeby nie ocierały się ,ani się nie blokowały.) System zapięć :super rozwiązanie. Parę minusów:1 Brak zabezpieczenia przed "samo rozkładaniem" gdy bagażnik jest złożony. 2 Przy nie umiejętnym załadunku lub rozładunku pierwszego roweru istnieje możliwość przewrócenia go na samochód. 3 W uniwersalnej wtyczce 7/13 Pin nie używana strona jest zabezpieczona gumową zaślepką, która nie jest zabezpieczona przed 'samo zgubieniem'. 4 Nie przystoi aby ,jak na flagowy produkt SPINDERA lampy były na żarówki . Czy polecam produkt : TAK ,jak najbardziej.
Odpowiedź sklepu:
Dziękujemy za recenzję i proszę nam pozwolić krótko się odnieść do "minusów". 1.) Wsporniki teleskopowe poruszają się z wyczuwalnym oporem i nie ma mowy, że się same rozłożą. Czy planował Pan podróżować ze złożonym bagażnikiem bez rowerów, zapiętym na haku? Tego robić nie wolno. Jeśli bardzo Panu zależy na zabezpieczaniu w trakcie przechowywania t przecież w zestawie są 2 paski parciane, zapisane, z gumowym zabezpieczeniem. Służą do asekuracji kół przednich rowerów, kiedy wieziemy rowery, a podczas przechowywania bagażnika można sobie go u góry spiąć. Proste i skuteczne rozwiązanie. 2.) Możliwość przewrócenia roweru na samochód? Przecież to nie wina bagażnika z centralnym systemem wsporników, że ktoś nieostrożnie montuje rowery. System montażu jest na tyle wygodny, że bardzo szybko łapiemy paskiem za ramę, zaciągamy, po czym już nie nie może się wydarzyć. Mamy to przećwiczone. Dla kogoś kto się obawia o samochód sugerujemy gruby koc, kładziemy go na tył auta, montujemy rowery, chowany kocyk. Auto nie porysuje się, jeśli ktoś puści rower podczas montażu. 3.) Gumowa zaślepka nie jest zabezpieczona przed "samozgubieniem"...? Przecież zaślepka jest od zaślepienia i jej zadaniem jest trzymać się na miejscu. Nie mamy zapytań o dokupienie takiej zaślepki, bo kroś ją zgubił. Rozwiązanie: jeśli używa Pan tylko strony z wtykiem 13-pin, wtedy stronę 7-pin proszę zaślepić zaślepką a na połączeniu wykonać połączenie wieczyste za pomocą taśmy izolacyjnej, najlepiej czarnej. Proste i skuteczne. 4.) A na koniec zarzut o to, że żarówki są klasyczne. Podczas gdy wielu klientów nie chce słyszeć o Ledach. Wymiana żarówki kosztuje 2 zł i można wymienić tylko jedną żarówkę, by cieszyć się znowu latami spokoju. Natomiast awaria zespołu świateł Led zapewne wiąże się z wymianą całej lampy. To w czasie okresu gwarancji będzie oczywiście bezpłatne, ale po gwarancji nie będzie kosztowało 2 zł, raczej 100-200 zł... Świetna jest ta cała nowoczesność, ale warto podejść do tego praktycznie i długoterminowo. / Cieszymy się, że na koniec napisał Pan: TAK, polecam :) Bardzo dziękujemy!
Świetny bagażnik. Wożę na nim dwa rowery elektryczne.
Xplorer spełnił moje wysokie oczekiwania względem bagażnika rowerowego, a myślę, że śmiało mogę nazwać się weteranem, bo rowery wożę od lat i to mój trzeci bagażnik. Nie będę wymieniać modeli poprzedników, ale powiem tylko, że to bagażniki dość rozpoznawalne na rynku. Ten bije je na głowę. Wszystko jest przemyślane, a zamiana łapek na łatwo regulowane paski przy wysięgnikach było świetnym posunięciem. Nie mam się do czego doczepić ;)
Produkt zgodny z opisem. Używam regularnie od dwóch miesięcy i wszystko działa jak należy. Po tym czasie zdecydowałem się na zakup pokrowca, jednak rekomenduję zrobić to od razu przy zakupie, by mieć pełną ochronę i bagażnik się nie rysował przy przechowywaniu. Po złożeniu zajmuje naprawdę mało miejsca. Szczerze polecam :)
Łatwy montaż. Solidne wykonanie. Wszystko OK w 100%.
Genialny produkt! To mój pierwszy bagażnik z półki Premium i jestem mile zaskoczony. Cena jest uzasadniona, jego wykonanie i funkcjonalność są na najwyższym poziomie.
Co rzuca się w oczy jako pierwsze to porządne i bardzo estetyczne wykonanie. Paski do kół posiadają standardowe gumy ochronne i dodatkowe paski do kół i ram. Dobra i czytelna instrukcja obsługi. Przydatna okazała się również kombinowana wtyczka 7/13 pin.
Bagażnik jest stosunkowo lekki, ma dobrą wagę transportową 60 kg i jest bardzo łatwy w użyciu. Nawet moja żona bardzo dobrze sobie z nim radzi.
10 minut - zaledwie tyle upłynęło od momentu wyjęcia bagażnika z paczki do montażu na haku. Potem już tylko równie szybki montaż dwóch e-bajków i można było ruszać. Byłem zaskoczony, to była błyskawiczna akcja.
Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.