Oto bagażnik PROUSER Diamant FG3 - większy brat popularnego Diamanta TG
Bagażnik PROUSER Diamant FG3 to kolejna odsłona znanej i docenionej przez tysiące użytkowników serii bagażników Diamant. Służy do transportu trzech rowerów (czterech z adapterem) o masie 60 kg i rozstawie kół do nawet 135 cm i szerokich oponach do 80 mm!
Gwarantuje szybki i prosty montaż na haku holowniczym, dzięki opatentowanemu szybkozłączu, i stabilne przymocowanie rowerów. W kilku prostych krokach składa się do kostki wielkości walizki - to tylko kilka z jego wielu zalet i właściwości.
Czy to bagażnik stworzony dla Ciebie? Przekonaj się sam!
Dlaczego bagażnik rowerowy Diamant FG3 jest taki wyjątkowy?
1. Jest uniwersalny i dostosowany do dużych rowerów
- Jest bardzo uniwersalny - pasuje do prawie wszystkich haków holowniczych, wszystkich rowerów (także elektrycznych) i rozmiarów kół.
- Maksymalny rozstaw kół wynosi aż 135 cm! - niewiele bagażników może przewozić tak duże rowery.
- Nowoczesny i stylowy design - bagażnik prezentuje się bardzo dobrze i wygląda drogo.
- Wsporniki wyposażone w długie paski pozwalają na objęcie ramy każdej grubości.
2. Pomysłowe rozwiązania i szybki montaż
- Specjalnie opracowany system składania ułatwia przenoszenie i przechowywanie - w łatwy i szybki sposób złożysz go do rozmiarów wielkości walizki.
- Wyjątkowo łatwy i szybki montaż na haku holowniczym dzięki opatentowanemu szybkozłączu - kilka ruchów i gotowe! Bez odkręcania śrubek, bez siłowania się z bagażnikiem.
- Stały i szybki dostęp do wnętrza bagażnika samochodu - dzięki mechanizmowi odchyłu, działającego poprzez lekkie naciśnięcie nogą, można otworzyć klapę samochodu i dostać się do środka. To cecha szczególnie doceniana na długich trasach.
- Możliwość natychmiastowego użycia po wyjęciu z kartonu - nie ma mowy o frustrującym montażu i dziesiątkach śrubek.
3. Solidne przymocowanie rowerów i zabezpieczenia antykradzieżowe
- Rowery mocuje się w szerokich, stabilnych aluminiowych uchwytach na koła - montaż jest prosty, a jednoślady stabilnie się trzymają.
- Wsporniki do montażu rowerów wyposażone są w paski, które nie tylko są uniwersalne i dostosowane dla grubych ram, ale także wyposażone w zabezpieczenia antykradzieżowe - to zwiększa bezpieczeństwo.
- Bagażnik można zablokować za pomocą zamka na szybkozłączu - kolejne, cenne zabezpieczenie przed kradzieżą.
4. Ważne cechy i przydatne akcesoria
- W komplecie światło przeciwmgielne i oświetlenie do jazdy tyłem (działa tylko z wtyczką 13-pinową)
- Oświetlenie za pomocą kombinowanej wtyczki 7- i 13-pinowej (Jeager) dołączonej do zestawu.
- Szeroka gama dodatkowych akcesoriów do dokupienia: adapter na trzeci rower, zestaw podpór pod szerokie opony, dedykowany pokrowiec i rampę załadunkową.
- Europejskie zezwolenie wydane przez RDW - wszystko jest zgodne z prawem i spełnia panujące normy.
Bagażnik Prouser Diamant FG3 jest gotowy do pracy w 4 szybkich krokach!
- Montujemy bagażnik na kuli haka za pomocą wygodnej dźwigni.
- Rozchylamy podpory pod koła rowerów z lewej i prawej strony.
- Teraz czas na ramkę z tablicą rejestracyjną.
- Na koniec wysuwamy oświetlenie w postaci nowoczesnych lamp.
I VOILÁ!
Zobacz jakie to proste na przykładzie Diamanta TG:
Dodatkowe akcesoria do Diamanta FG3 dla Twoich indywidualnych potrzeb
- Dwa stanowiska rowerowe to dla Ciebie za mało? Zamontuj adapter do przewozu trzeciego roweru.
- Chcesz umieszczać rowery na platformie z jeszcze większą łatwością? Spróbuj rampy załadunkowej.
- Dla zwiększenia łatwości przenoszenia platformy możesz zamontować na niej kółka.
- A jeśli chcesz jak najlepiej zabezpieczyć swój rower podczas drogi, zastosuj specjalne ochraniacze.
Zabezpieczenia i innowacje ukryte w detalach bagażnika Pro-User Diamant FG3
Ramię służące do mocowania rowerów na bagażniku Pro-User Diamant FG3, wyposażone jest w dwa bardzo praktyczne zabezpieczenia chroniące zamontowane rowery przed potencjalną kradzieżą.
Ogromną zaletą pasków, które obejmują ramę roweru, jest nie tylko ich uniwersalność i możliwość dostosowania ich do ram różnej grubości, ale także materiał, z którego są wykonane. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że są całkowicie plastikowe, ale nic bardziej mylnego - w ich wnętrzu, na całej długości, kryje się metalowa blaszka, która znacząco utrudnia przecięcie lub rozerwanie paska i kradzież roweru.
Kolejnym, powszechnie znanym i cenionym zabezpieczeniem antykradzieżowym, zastosowanym we wsporniku mocującym rowery, jest zamek, który uniemożliwia zdjęcie pasków z ramy roweru bez użycia odpowiedniego klucza
Szereg zabezpieczeń obecnych w bagażniku Pro-User Diamant FG3 dowodzi, że to produkt wart swojej ceny i Twojego zaufania.
PROUSER Diamant FG3 da Ci wolność i brak strachu o Twoje rowery
Najważniejsze cechy dobrego bagażnika to przede wszystkim bezpieczeństwo, pewność na drodze, oraz bezproblemowe i intuicyjne użytkowanie dla każdego. Pro-User Diamant oferuje to i wiele wiele więcej.
Ten bagażnik pozbawi Cię ograniczeń i zagwarantuje podróż bez zmartwień o Twoje rowery i bezpieczeństwo na drodze.
Jego innowacyjna i solidna konstrukcja oraz niezwykle łatwy montaż, zarówno bagażnika na haku, jak i rowerów na bagażniku, pozytywnie Cię zaskoczą.
Po skończonej podróży autem możesz szybko zdjąć platformę z haka holowniczego, złożyć w kostkę w kilkanaście sekund i schować do bagażnika samochodowego.
DANE TECHNICZNE BAGAŻNIKA PROUSER DIAMANT FG3
MODEL
Prouser Diamant FG3
MAKSYMALNA LICZBA ROWERÓW
3 (4 z adapterem)
MOŻLIWOŚĆ UCHYLENIA BAGAŻNIKA Z ROWERAMI
TAK
MOCOWANIE ROWERÓW
blokada i zdejmowane uchwyty ramy
MASA WŁASNA BAGAŻNIKA
22 kg
MAKSYMALNA ŁADOWNOŚĆ
60 kg
MATERIAŁ
stal powlekana, aluminium
MAX. OBWÓD RAMY ROWERU
dowolny
MAKSYMALNY ODSTĘP MIĘDZY KOŁAMI ROWERU
1350 mm
MAKSYMALNA SZEROKOŚĆ OPONY
80 mm
ODSTĘP MIĘDZY SZYNAMI DO MONTAŻU KÓŁ
230 mm
Bagażnik rowerowy na hak
UWAGI OGÓLNE - dotyczy platform na rowery
1. Przed użyciem produktu należy dokładnie przeczytać i przestrzegać instrukcji, a następnie zachować ją w bezpiecznym miejscu do wykorzystania w przyszłości. Sprawdź listę części po otwarciu opakowania. Upewnij się, że wszystkie części są w pełni zamontowane zgodnie z instrukcją przed zamontowaniem go na swoim samochodzie.
2. Użytkownik jest odpowiedzialny za montaż i instalację tego produktu, a producent zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności wynikającej z niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu.
3. Nieprawidłowy montaż tego uchwytu rowerowego i/lub rowerów może spowodować uszkodzenie pojazdu i/lub rowerów, a także obrażenia ciała.
4. Nie należy używać tego produktu do celów innych niż te, do których został zaprojektowany. Nie wolno modyfikować żadnych elementów produktu. Zdejmij bagażnik, jeśli nie jest używany.
5. Nie używaj bagażnika do przewozu większej liczby rowerów niż zalecana. Waga każdego roweru nie może przekraczać podanej w specyfikacji dla danego modelu bagażnika.
6. Pasuje do kul holowniczych IS 50 mm. Zawsze należy sprawdzić ograniczenie masy systemu holowniczego i nigdy go nie przeciążać.
7. Nie montować uchwytu rowerowego na przyczepach, kamperach lub samochodach kempingowych.
8. Ten bagażnik rowerowy nie jest przeznaczony do przewozu rowerów typu tandem ani rowerów leżących.
9. Nie należy przewozić rowerów z zamocowanymi fotelikami dziecięcymi, sakwami, osłonami kół, pełnymi osłonami roweru lub silnikami.
BEZPIECZNE I PRAWIDŁOWE UŻYTKOWANIE
1. Przed zamontowaniem bagażnika należy upewnić się, że powierzchnia kuli holowniczej jest całkowicie czysta.
2. Do mocowania rowerów do bagażnika należy zawsze używać taśmy zabezpieczającej.
3. Sprawdź, czy odległość od rury wydechowej do opon rowerowych jest bezpieczna dla rowerów lub pasów bagażnika. Ciepło spalin może uszkodzić rower lub uchwyty rowerowe.
4. Jeśli pojazd jest wyposażony w system automatycznego otwierania klapy tylnej, podczas korzystania z uchwytu rowerowego należy wyłączyć tę funkcję i otwierać klapę tylną ręcznie.
5. Podczas załadunku rowerów należy usunąć z nich wszystkie luźne części i akcesoria (uchwyty narzędziowe, uchwyty dziecięce, pompkę itp.).
6. Największy/najcięższy rower należy zawsze ustawiać w pierwszej kolejności i najbliżej samochodu, a następnie ustawiać mniejsze rowery.
7. Użytkownik jest odpowiedzialny za okresowe sprawdzanie, czy wszystkie elementy mocujące, paski, pokrętła, piasty są dobrze dokręcone ze względów bezpieczeństwa.
8. Może być konieczne zastosowanie dodatkowych zabezpieczeń, aby chronić rowery i tylną klapę przed zarysowaniem.
9. Nie należy otwierać bramy z rowerami zamontowanymi na bagażniku.
10. Zamki zastosowane w tym bagażnikach nie zabezpieczają przed kradzieżą w 100%. Mają za zadanie zniechęcić do kradzieży, natomiast nie gwarantują bezpieczeństwa.
BEZPIECZEŃSTWO NA DRODZE
1. Przed wyjazdem należy sprawdzić, czy tablica świetlna bagażnika jest sprawna.
2. Bagażnik rowerowy zwiększa długość pojazdu, a rowery mogą zwiększyć jego szerokość i wysokość. Należy o tym pamiętać przy przejeżdżaniu przez wąskie lub mało uczęszczane miejsca oraz przy cofaniu. Ładunki przekraczające podane wymiary muszą być mimo to zgodne z obowiązującymi przepisami i odpowiednio zamocowane.
3. Obciążenie bagażnika i rowerów ma wpływ na prowadzenie pojazdu. Nie przekraczać dozwolonej prędkości i nie jechać szybciej niż 120km/h (75 mph).
4. Powoli przejeżdżaj przez nierówności. Przestrzegaj ograniczenia prędkości i dostosuj prędkość do warunków na drodze.
5. Bezmyślna, szybka jazda w terenie nie jest zalecana i może doprowadzić do uszkodzenia pojazdu, zaczepu haka, uchwytu rowerowego lub rowerów.
6. W przypadku najechania na wyboje lub dziury w drodze należy zatrzymać pojazd i sprawdzić rowery oraz bagażnik. W razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości należy zdjąć
rowery i nie używać uchwytu rowerowego.
7. Zwróć uwagę na zachowanie bezpiecznego odstępu między rowerami a podłożem, zwłaszcza przy wjeżdżaniu na podjazd.
KONSERWACJA UCHWYTU ROWEROWEGO
1. Okresowo kontrolować produkt pod kątem oznak zużycia, korozji i zmęczenia.
2. Nie używaj uchwytu z uszkodzonymi częściami, skontaktuj się ze sprzedawcą w celu ich wymiany przed ponownym użyciem.
3. Zdejmij produkt przed wjazdem do automatycznej myjni samochodowej.
4. Aby utrzymać produkt w jak najlepszym stanie, zaleca się usunięcie go z samochodu, gdy nie jest używany. Należy pamiętać, że produkt ten nie został zaprojektowany tak, aby był
odporny na ekstremalne warunki pogodowe, zwłaszcza na powietrze nad morzem.
5. Nasmaruj śruby, aby uniknąć korozji.